Nasze

Publikacje

Future classic – co dzisiaj warto kupić!

Inwestycja w klasyczne samochody to nie tylko pasja, ale również potencjalnie zyskowne przedsięwzięcie. Jednak prawdziwą sztuką jest przewidzenie, które współczesne modele staną się poszukiwanymi klasykami w przyszłości. W tym artykule eksperci z Classic Car Portfolio przedstawiają modele, które mają szansę zyskać na wartości w nadchodzących latach, oraz praktyczne wskazówki dla początkujących inwestorów.
Czytaj dalej

Ferrari…

Czytaj dalej

Porsche 911 Jubilee, 1988r

Czytaj dalej

Ford Mustang Fastback

Forda Mustanga można dziś spotkać na wielu ulicach polskich i światowych miast. Nowoczesne nadwozie Mustanga od 2008 roku jest jednym z chętniej wybieranych samochodów sportowych. Jego sukcesu należy doszukiwać się nie tylko w dobrze wykonanym nadwoziu, ale również zaczerpnięcia wielu cech z Mustanga Fastback 1967-1968.
Czytaj dalej

Ford Mustang Cabrio, 1967

Ford przeprojektował Mustanga na rok 1967, wydłużając i poszerzając go, ale zachowując tę samą oś 108 cali. Podstawowy kształt został przesadnie zmieniony, aby wyglądał bardziej agresywnie, a płaskie panele ustąpiły miejsca zaokrągleniom. Zmodyfikowano zawieszenie przednie dla poprawy prowadzenia, wprowadzając podwójny system hamulcowy. Opcjonalne tarczowe hamulce teraz miały wspomaganie, a kontrola prędkości była oferowana wyłącznie z silnikami V-8 i skrzynią Cruise-O-Matic.
Czytaj dalej

Coca Cola na kołach

Jedna z legend ze stajni General Motors - Chevrolet Corvette. Trzecia generacja Corvetty została zaprezentowana w roku 1967. Początkowo auto stylistycznie opierało sie na prototypie Mako Shark II, uzyskując charakterystyczne proporcje nawiązujące do butelki Coca-Coli. Przez pierwsze dwa lata produkcji pod maską Corvette znajdował się 327cu Small-Block o mocach 300 i 350 KM. Można było spotkać także silniki Big-Block o pojemności 427cu o mocach 390, 400 i 435 KM.
Czytaj dalej